Allt å inget, Mira The Cat

me vs. the cat

Man kan tro att det råder nåt slags krig mellan mej och min rumskompis mira. Jag sover alltid med blomsprutan i högsta hugg för det är inte ok att alltid riva ner mina blommor. Vi kanske borde åka på teambildning, kanske en spa weekend, för vi ska ju inte jobba mot varandra. Jag och mira på spa vilken fin tanke.
mira_mess.jpg

– tjaaaaa som ni märker är det inte så mycket som händer. Jag är sjuk och fokuserar mest på katten och hennes hyss. Det var ett tag sen jag var så här sjuk, det stör som fan.

aj.

2 thoughts on “me vs. the cat”

Kommentera

