Allt å inget

2cl

Efter gårdagens helt otrolig upplevelse så är jag på fötter igen. Jag fick hostmedecin på recept och gick hem och tog en hutt. Helt galet att jag regerade så kraftigt på 2cl. Det kom smygade och jag blev som skakis och helt illamående, sen gled jag in i en drömlös sömn. När jag vaknade upp ur min dvala var jag fortfarande yr och det kändes som jag var bakis.  Och hostan blev inte bättre.

I dag mår jag mycket bättre, hostan är kvar men jag har hellre hosta än att vara i det där konstiga tillståndet. Något som är riiiktigt surt är att jag missar 80-talet på kåren i kväll. Jag å emma ska käka tacos och det är nog lagom upphetsade för mig. Jag planerar att klä ut mig nästa helg istället, medlodifestivalfinal hos min syster wii. Jag hoppas även på happis på söndag, shopping på ikea med mathilda, mamma och emil.

hejdå.

1 thought on “2cl”

Kommentera

