Jag har blivit utmanad!

Jag blev utmanad av Evelina
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ”tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ”tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag hade frisyr när jag föddes. Jag föddes för tidigt men hade ändå en fin page när jag kom ut.

2. Jag har simhud mellan två tår, men jag simmar jättedåligt.

3. Jag har grym maskfobi. Jag ryser bara jag tänker på det. Det tar alltid jättelång tid för mig att cykla nånstans efter det har regnat…eftersom jag måste zickzacka mellan alla maskar.

4. Lukten av ruccolasallad gör mig illamående, jag tycker det luktar plast. Jag försöker dock att lära mig äta det för det smakar bättre än det luktar.

5. Listor är det bästa jag vet, jag älskar att skriva listor om allt möjligt.

6. Bussar är läskiga när dom pyser.

Jag utmanar : Emil, Emma, Victoria, Aaro, Edlund, Jimmy

5 thoughts on “Jag har blivit utmanad!

Kommentera

