Allt å inget

Resumé

Ja hallå jag har ju inte skrivit om helgen…
det var kul, läs mer på Emma blogg där finns även mitt sexpack att beskåda =)
Efter lördagens fina fest så blev jag frisk, det var alltså lite sprit som behövdes. Nu är jag pigg som en mört och var till å med å träna i tisdags. Jag orkade inte riktigt som jag brukar men snart blir väl det också bra.

C-arbeter vet jag knappt om det går fram åt eller bakåt, men ångest är det iaf.

Gårdagens mix
morötter
apelsinjuice
banan
citron
limesaft

låter det gott, för det var det alltså inte. usch, pröva inte!

Adjö.

2 thoughts on “Resumé”

Kommentera

