Allt å inget

hardcandy

Det var ett tag sen jag var in på den här sidan…den är helt underbar. Jag tycker om smink, det är kul. Och när det ser ut så här så smälter jag. Det bästa namnet på ett nagellack är Trailer Trash. För övrigt är nagelack en passion. Jag tänkte kombinera två favoriter, listor + nagellack. Vissa listar sina cd-skivor…men inte jag.

mina nagellack
party pink
champagne rosé
romantic peach
pink pearl
pink powder
flirty pink
coral rose
rosa skimmer
red jucie
clear
atoll
silver pink
golden memories

+ ett antal till som tyvärr inte hade några namn =(
just nu har jag inget nagellack på mig, känner mig lite naken.

ett mix tape vill ju alla ha!

1 thought on “hardcandy”

Kommentera

