Allt å inget

folk trillar.

17.30 en vardag, jag sitter å små finssar åt hundar å katter som gör konstiga saker. Jag äter min middag framför tv (var annars?) och kollar på AFV. Det bästa är när folk trillar å slår sig, jävlart vad jag skratta. Just då, just där är det det bästa som finns. Jag skrattar tills jag gråter. Jag är lite små trött och en klassiker är att direkt när programet slutar faller jag typ in i koma. Sen när jag vaknar kommer jag inte riktigt ihåg nån av klippen jag såg, och jag vet att det kommer va lika roligt nästa gång. Men jag tycker inte om när folk klär på sina djur, de är roliga som de är.

ord som jag nästan aldrig använder
efterkonstruktion

jag hoppas dock att jag inte ska behöva använda det så mycket heller.

Sexdagboken
om jag inte skrattar åt folk som trillar så brukar jag lyssna på sexdagboken
ja du förstår ju att du måst lyssna…

Kommentera

