sjukdom yo.

Jag har motagit klagomål över att jag inte uppdaterat min blogg på sista tiden.

Det var fest i lördag, vin-midda hos mig, emma var bjuden =) Vi festade loss enligt alla emma-cissi regler som finns. Det betyder iprincip att man har jävligt kul på förfestn, för att sedan tappa bort varann på statt. Men de få gångerna man får tag i varann på statt så går ingen säker på dansgolvet. Efter statt är det efterfest och emma försöker verkligen uppenbara sig där den här gången, men i vanlig ordning så pallar hon inte =)

Behöver jag säga att jag blev sjuk sen, allså på riktigt. Förkyld, men nu håller det nog på att blir bättre. Så jag är väl frisk till nästa fest på lördag, då emil kommer hit. Det är hiphoptema på kåren, och du vet jag är ju ghetto like whoa, så jag behöver inte ens klä ut mig. yo.

Kommentera

