Allt å inget

shopping like whoa!

Kom just hem från en lite runda på stan….vid närmare eftertanke kanske 6 timmar på stan inte är så lite. Jag spendera lite mer pengar än vad jag hade tänkt. Men alla grejjer har tagit slut på en å samma gång. Särskilt min rutiga skjorta var slut och behövdes fyllas på. Min personliga åsikt är att den är heeet.

Det ekade även i mitt kylskåp så en vända förbi coop var nästan lika livsnödvändigt som min superheta skjorta. Jo, å så var jag tvungen å köpa sahara hotnights nya skiva, även om jag vet att den inte alls är lika bra som de tidigare. Nu ska jag nöta den tills låtarna sitter till festivalen.

Ett uns av ångest kryper lite i mig när jag räknar ihop hur mycke pengar jag har gjort av med, uuuu. Men en dag kan man vara kung i baren.

rutan_8.jpg

S&M, saints and mortals

4 thoughts on “shopping like whoa!”

  1. Bara det allra nödvändigaste. Det är klart att om rutorna tar slut måste man fylla på.
    Påståendet att min nya (oinvigda) kalasväska är snygg är det ju inte säkert att du skriver under på, men det vore ju egentligen rättvist ifall du tycker att min nya väska är ful, om du minns så tyckte ju jag att din (då) nya väska var lite ful…
    Jag trodde en glad sekund att jag skulle kunna klistra in en bild av väskan här, men icket.
    Mejlar den istället.

  2. Har just kommit hem från en liknande shoppingspree… jag hade tyvärr slut orange och vitrandinga shorts i min garderob, men nu är lagret komplett igen!!

Kommentera

