misslyckat?

Det började bra med grillning och helt okej väder om än lite kallt. En inte helt äcklig cider till ett delikat grillspett och en hejdundrandes bulgursallad undertecknat cissi å emma. Lite chips med gojja till så är du i hamn + goda vänner. Du hör, ju helt klockrent. Men det slutade ungefär där. Kvällen fortsattes dock med en cider som kan döda vilken feststämning som helst. Buuu.

Vem fan uppfann cidern och vem kom på att krusbär nog är en bra smak, eller ananas /lakrits för den delen. Jävlavafan dom borde skjutas. Hur kunde vi gå på det är en annan fråga. Men VEM dricker sånt och tycker det är helt okej.

Kvällen fortsatte med att jag å emma bakade en kladdkaka å bjöd lite löst folk som kom förbi =) De tyckte att vi skulle hänga med ut på kalles, de erbjöd till å med gubbslemsskydd (förövrigt det finaste man kan erbjuda en kompis). Men nej jag å emma var så opepp som man kan bli. Det hela slutade med att emma satt å rappade till Yo!MTV. Jag skratta så jag grät, sen gick jag hem med mina odrukna cider, hur ofta händer det?

 

Jag vet inte, men jag tror den här kvällen klassas som rätt misslyckad.

 

 

grillning_2.jpg

Champinjonerna var lätt godast!

grillning_1.jpg

Jocke, Emma, Tony, Linnea, Ilker, Philip

3 thoughts on “misslyckat?

  1. Det finns många sätt att döda en festlig kväll. Tyra vurpade över en sten och fick ett blåmärke/bula på smalbenet och det blev slutet på hennes kväll. Förutom det hade vi en bra kväll, men jag blir lite avundsjuk på grillade champinjoner! Men å andra sidan drack jag varm choklad istället för ananas/lakritscider (läste jag rätt? detverkar som en helt vansinnig smak.
    Kramis, jag börjar vekligen längta efter att träffa dig!

  2. Pingback: [ei du varklien fråun mallme?]

Kommentera

