Sahara Hotpants

Det har varit stadsfest i skellefteå, jag var bjuden- hör å häpna. Enda skälet till att jag ville gå var att Sahara Hotnights skulle spela. Jag blev inte besivken, bara en aningens mörbultad. Jag hade peppat som fan inför den där spelningen, jag stod längst fram (var annars?). Spelningen var bra, med inte så där galet bra som förr. Alla hade jeans hotpants, vilket killen bredvid mig var väldigt nöjd med. Deras mellans snack var typ ”hej” och ”det är trevligt att spela i skellefteå” ”hej då”. Känns som att dom skulle kunna ha kosta på sig lite mer…

Emil stod bakom mig och det var tur för annars hade jag nog inte kunna stå kvar på samma ställe hela spelningen. Jag fick ett lila knä och superont i revbena. Så här i efterhand så skulle jag nog ha ställt mig några steg bak och hoppat med de andra istället.

I övrigt var väl ”festivalen” hel ok, rätt lite folk. Det märktes i bajjamajjakön och i baren. Jag hann inte med så mycke mer…

(det kommer bilder inom kort, jag måste dricka te nu…jag hinner inte)
jaja, nu siktar jag in mig på Trästocks 19-21 juli. Visst kommer du!

3 thoughts on “Sahara Hotpants

  1. Hur mår revbenen nu då?!
    Nu har jag ju jobb vilket betyder att jag kanske kan komma upp o hälsa på i slutet av aug eller början av september.. om inte ni kommer ner då vill säga;) Och om man inte fått jobb såklart!

Kommentera

