Bodybalance

Igår var jag på ett pass som kallas bobybalance på stilsportcenter. Ett skönt fast jobbigt pass och det blir jobbigare ju fler gånger man går på det. Så är det iofs med de flesta koreograferade passen, när man kan stegen och rörelserna och vet vad som kommer sen osv så kan man ta ut sig mer och mer.

Jag tyckte det gick rätt smärtfritt, jag kände ingen vissa positioner från yogan, solhälsningen, hunden osv. Nästan i slutet av passet kom en position som var stört omöjlig för mig, jag höll på tappa hakan när jag insåg att det var i pincip bara jag som inte kunde den här rörelsen. Den kallades hindu (hindi?) squat och jag tror inte ens om jag övar på den varje dag i  resten av mitt liv så kommer jag inte kunna sitta så där. Det såg helt bisarrt ut. Så nu måste du testa om du kan sitta så där och meddela mig sen.

2004-06-17_figure_7_squat_50_.jpg

squat squat!

2 thoughts on “Bodybalance

Kommentera

