Allt å inget

inflyttningsfest

Jag har inte bloggat på ett tag och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det. Ska jag summera hela veckan? Det känns lite lamt. Eller ska jag låssas som ingenting? Jag nu har jag suttit å funderat på det i säkert 10 minuter, jag kan inte fatta ett beslut i dag känns det som. Har det nåt med gårdagen att göra? Antagligen…

Det var inflyttningsfest här i går, sent om (cider) sider…
nej vi drack ingen cider, det var skumpa, tårta och mina misslyckade rosa popcorn. Emil bjöd på sörsutsås till tortillachipsen =) Det var en lugn inflyttningsfest men det uppstod lite tumult när vi skulle ut och ner på stan det slutade med att vi hamnade på olearys. Vi gick ut väldigt sent så vi hann inte sitta där så länge. Fortsättningen på kvällen var på max =) jag beställde en tomat, jag fick två tomatskivor. Planen var toast hemma hos oss. Jag å jenny fick alltså vänta till halv 4 innan vi fick nån mat. Jag passade på att tjuvsova på bussen hem till björx. Jag är ovan att jobba 8-17 så jag är toktrött men jag vänjer mig väl.

I dag har det alltså varit seeegt. Jag å emil käkade pizza. Jag var tvungen att ta en björxspecial, såklart! 4 solar av 5

jenny_cissi.jpg

Jenny med fransk mustasch, jag med en annan variant

emil_cissi_inflytt.jpg

Som jenny sa, årets julkort
så vassego här kan du ladda ner årets julkort för jag kommer väl förmodligen inte orka skicka några det här året heller.

8 thoughts on “inflyttningsfest”

  1. Hoppas festen va bra. Kul o träffa Jenny antar jag. Ett tag sen. Det blir blogguppdatering i slutet av veckan när vi är hemma igen. Hoppas det blir en bra vecka på märkvärdig. Puss!

  2. Idag hittade jag en reklambyrå här i Bø. Jag gick in ovh presenterade mig och visade min portfolio på webben. Han verkade positiv och skulle prata med de andra. Håll tummarna för mig!

Kommentera

