Allt å inget

pretty/ugly

jag blev ruggit upprörd av den där skiten på tv så jag var tvungen att leta upp the koo koo´s som jag hörde på trästocks förra året. Jag hittade en låt på dutuben. Här finns det mer att vila öronen på.

1 thought on “pretty/ugly”

  1. =) Var det ett gratistips eller? För i sånna fall kanske jag kan sprara mig en bra hacka och så kan jag bara lära mig allt av dig 😉 Alla tips är dock bra tips. Nu ska jag snart iväg på körskolan igen, det snöar och är halt ute. UNDERBART!! Hur är det i Lule? Förutom SinginBii eller vad det du heter…

Kommentera

