grattis till min sambo

emil fyller år idag. 25. grattis grattis. Han fick present och fin frukost, dock inte på sängen som det ska vara. Emil skulle iväg till skolan och plugga så vi steg upp relativt tidigt. Vi ska fira emil mer, nån helg då tentan är skriven.

jag håller på att skriva en fin dikt. den är snart klar då ska jag posta upp den här. den är väldigt fin och handlar om de viktiga skerna i livet ; vatten, eld, fiskmås och svett. Lite som en kent låt. Det är ju också en grejj jag glömt att skriva om. Jag har börjat lyssna på kent. Det är jobbigt att ta tillbaka det jag sagt tidigare. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.

Kommentera

