Allt å inget

meat is murder, tasty tasty murder

Årets valborg kommer gå til mannaminne som den proppmättaste högtiden ever! Om jag ska vara helt ärlig så känner jag lite skuld över den massiva mängden grillat djur som jag tryckt i mig under två dagar. Oj vad vi åt. FVi var hos Marié, med massa old friends (och en del färskingar), vi saknade dock en å annan som flytt till el stockholmo. Men å andra sidan så satt faktiskt en tvättäkta stockholmare med vid bordet, han fick representera de vi saknade =)

Mellan tuggorna hann vi byta några ord med varann. Känner du dig lite lessen över att faxen är på väg att dö ut? Var inte det, faxen kommer få ett uppsving med det nya floggen, du kommer innom en snar framtid att kunna faxa direkt till bloggen. Hur smidigt som helst!

Efter måltiden rullade vi ner till en brand. Vi spanade in flera upptinade girtarrmongon som letade sig fram till elden. Sen blev vi så hungriga, efterrätten hägrade i Mb-hooden!

Tack allihop för en proppmätt högtid =)

jag hittade en passande tischa på threadless.com

Kommentera

