Allt å inget

tröttsamheter

Jag upptäckte i helgen att nån har spytt på min uteplats. Förmodligen snubben/snubban som bor ovanför mig. Personen har spytt ut genom fönstret, spyan landade på mitt fönsterbläck och splashade ut över stenplattorna och upp på fönstret. TMB – trött man blir!

Jag vill skriva en arg lapp, men jag skickade mail till min bovärd. Jag skrev ett väldigt målande text och spyan och var den kom ifrån. Dessutom fimpar människan ner på min uteplats. Jag hade ju en tanke om att jag skulle sitta där en vacker dag, men jag vet inte om jag vill.

Jag kanske ska gå å ta ett snack med personen. Det är ju bara utbytesstudenter här i korridorerna. Undra om det är en ryss??

Men i övrigt så är jag som så lam och trött hela tiden. Orkade inte gå å fula mig på gymmet i dag. När jag var där sist så skulle jag sätta mig på en träningsmaskin och då kabaff så föll sitsen ner. Som om jag var den största sälen bland getterna. Orka. Och nu är det sommarschema, vilket betyder att funken har slutat =/

TMB

1 thought on “tröttsamheter”

Kommentera

