Allt å inget

2008

Sista dagen på 2008. Om du har nåt ogjort nu så är det lika bra att skita i det. Tänkte skriva nåt om året som gick. Det började så underbart, jag fick ett overkligt samtal redan den 3 januari. Allt var galet bra hela våren, världens bästa jobb. För bra för att vara sant! Min anställning tog slut just innan sommaren.

Sommaren bjöd på regn, fest och nån enstaka solstråle nådde mitt skinn. Det bästa med hela (sen)sommaren var min systers bröllopsfest. Helt underbar sommarfest med havsnakenbad mitt i natten =)

Hösten orkar jag inte ens skriva nåt om.

Nu riktar jag in mig på 2009. Det ska bli en riktigt trevlig kväll med nyårssupé på getberget. Men det är med visst ångest jag kommer skåla in det nya året. Hur fan ska det gå, vad väntar mig i södernsland? Kommer jag förstå vad dom säger?

bild-118

The shoes of shame har piffats upp med en glittrig rosett.

bild-119

Håret har jag tvingat ihop till små knorrar,
förhoppningsvis är det krulligt när jag släpper ut det.

bild-123

emil är upplyst inför det nya året.

3 thoughts on “2008”

Kommentera

