Allt å inget

ladda batterierna.

I lördags tog jag en helt ledig dag! Tog ledigt från allt. Kvällen spenderades helt solo i soffan, kliade Mira lite bakom örat och åt lite nötter.

Jag gillar folk, vänner och bekanta. Men jag gillar att vara helt ensam också och bara bestämma att inte göra ett skit. Det var extramt längesen. Jag är ju arbetslös men jag jobbar verkligen alla dagar i veckan förutom igår. Jag gillar några av mina jobb och är verkligen glad att jag får göra lite saker som jag tycker om. Jag har dock slutat att vara tacksam, det är bara töntigt.

Jag är glad för att jag är nöjd. Och jag är nöjd för jag är glad. Men där emellan är jag jävligt trött för att dygnet inte har tillräckligt med timmar.

Men nu ska jag avvecka den här dagen. I morron är det uppstigning 06.00.
I’ll rise – but i won’t shine.

Kommentera

