sjukstuga.

Jag hade tänkt att den här veckan skulle bli ett träningsläger. Stiga upp tidigt, promenad innan frukost, gröt och c-vitaminter. Ni förstår bilden. Vad hände då? Jo jag blev sjuk, snorar och har förkyld-ont-i-skallen. Ont i öronen och nacken. Befarar att det här är bara början. Gick ut en sväng för att äta lunch med min lika snoriga sambo, sol och fint. Började må ännu sämre i solen.

Har dragit i mig några alvedon, tänkte göra lite mynta te och sen vila i soffan. Sen borde jag väl bli frisk? Jaha…nu kräktes min kattsambo på badrumsmattan också.

Bjuder på lite kattbilder :

Bild 2

Bild 3

Emma varför fick Mira en så liten skolåda? Nästa gång kanske du kan
köpa lite högre stövlar så hela katten får plats =)

2 thoughts on “sjukstuga.

  1. Förlåt Mira, nästa gång blir det en större låda så du får plats med alla dina nödvändigheter =)

    Och tyvärr så har inte ditt vadderade kuvert kommit..=( Trist som fan.

Kommentera

