Allt å inget

kärlek.

Ibland faller man pladask för saker. Kärlek vid första ögonkastet. Jag skulle gärna ha en liten porslins anka och hans fru i min bokhylla. Hittade den på Etsy! Måste verkligen våga beställa nåt där ifrån. Här hittar du fler porslinsfilurer, Klickaklicka.

Bild 8

Sen råkade jag  sviscvha förbi en gyllengul dröm. Gillar ryfflor och knappar och det där bältet är riktigt fint. Har aldrig riktigt kommit överens med skärp & bälten, känner mig så spältad. Men det där bältet såg riktigt najs ut.

Bild 7

Nu vet jag inte om jag redan har tipsat om den här bloggen, om jag har så är det värt att göra det igen Jeanie & Jewell. Jag kan förlora mig själv på den bloggen, scrolla sida upp och sida ner…

Bild 9

6 thoughts on “kärlek.”

Kommentera

