Julbestyr.

Om några timmar åker emil med nattbuss till sthlm för att sedan åka vidare med flyg upp till skell. På fredag åker jag och mira tåg + flyg till hemlandet. Jag börjar bli lite smått nervös över när jag och mira ska inta sveriges luftrum. Ingenting med kattresan kommer gå smidigt. Måste vara beredd på allt – våtservetter, stök & bök och kanske måste jag ta fram krokodiltårarna…allt för att jag och min hårige vän ska ta oss upp till Norrland.

Men först.
Naglarna är nymålade. Julrött -såklart! I morron är det julbord med jobbet. Risken finns att det kommer bli lite pinsamt, jag blir ju mätt så jädrans fort.

Mira vägrade gå ut förra vintern…

2 thoughts on “Julbestyr.

Kommentera

