Allt å inget

god jul

Ett ganska oinspirerande inlägg… Vill bara önska en God Jul.

Här i sweet skell hell så vräker fortfarande snön ner. Jag hoppas att jag inte kör fast med forden i nån snöhög. För övrigt har jag längtat hela halva hösten efter söderströms julbord. Pappa har gjort köttbullar, de bästa som finns och till det är det stuvadspenat. Det är det bästa på hela julbordet + kalvsyltan.

Jag kommer förmodligen att missa kalle, men intgörenå. Bara jag får se Karl Bertil Jonssons julafton.

svt1, 19.00


kalle eller karl,  vad kommer du kolla på?

1 thought on “god jul”

  1. Det blir kalle för min del, samtidigt som jag klär mig o sådär. Kanske t o m blir Karl, men isf hemma hos m&p tillsammans med de andra:) god jul, hjärtat!

Kommentera

