proppad helg

Helgen var riktigt fullproppad med mysigheter. Jag och Emil firade Alla hjärtans reda på fredag. Vi hämtade massa god mat från Meza, lyssnade på old school moby och hade det supermysigt. Lördagen var vigd till cocktailparty/melodifestivalen. Men mest av den första varan blev det, jag missade vem som gick vidare…hängde mest i köket och mixade bär och blandade drinkar hej vilt. Innan festen drog igång rörde emil, jennie och jag ihop en hyffsad midda. Gillar mat som man stoppar in i ugnen så kan man fixa frippan under tiden! Det var en riktigt trevlig fest med några nya söta nyllen, tack alla som var med =)

(Bilder kanske dyker upp på en facebook nära dig)

Söndagen var tyvärr seg, nog för att jag inte hade förväntat mig nåt annat. Men äääää jag diskade glas hela dagen. Jag pillade i mig några geléhjärtan och såg på nåt smetigt på trean.

Emil fick en massageolja i form av ett hjärta från lush av mig.


Kommentera

