min tamma.

Jag har skaffat min en Neopet. Här hänger jag å alla andra åttaåringar. Man skaffar sig ett djur, spelar minispel och sköter om sitt djur. Jag spelar bara ett spel, ett litet pusselspel som är grymt beroendeframkallande. Poängen man drar ihop på sitt spelande ska man köpa mat för till sitt djur. Jag pallar inte riktigt att leta upp den där maten så mitt djur kommer väl dö av svält.

Än så länge mår Ajlises bra.

Species: Wocky
Health: 10 / 10
Mood: content
Hunger: fine
Age: 59 hours
Level: 1

Kommentera

