minnesl ckan.

I morron åker jag upp till skell för att fira påsk och för att fira min far som fyller 60 + syrrans karl som fyller 40 = 100års fest. Det ska ju blir hur kul som helst. Jag har fixat i ordningen en introtävling och svängt ihop en liten logotyp till kvällens Talkshow, Minnesl ckan. Jag vet inte exakt hur den här showen ska gå till men jag är säker på att vi kommer få höra massa konstiga historier om huvudpersonerna. Min syster har tagit på sig rollen som Skavlan.

Vilken tycker ni jag ska använda, allt är lite ihop svängt här på kvällsqvisten…

5 thoughts on “minnesl ckan.

Kommentera

