vänd på mig.klick.

Visst känns det som om man vill ha nåt kvitto på att man sorterar sitt skräp. Kanske en liten trudelutt när man kastat alla sina tomglas. Eller så kanske det räcker med ett litet klickljud, man räcker vacker tass och så kommer det flygande en godis från glasigloon.

Jag blev väldigt glad när jag vek ihop en pappersförpackning och där låg det ett litet dolt medelande och väntade på mig…

som en sån där sten där det står vänd på mig och så gör man det och plötsligt kommer ett klickljud, det kommer flygande en godis man glufsar i sig den  sen går man lägger sig i sin korg.

2 thoughts on “vänd på mig.klick.

Kommentera

