oklippt

Det är lite svårt att se ut genom luggen nuförtiden. Och i övrigt ser jag ut som en blandning mellan rulle och robert wells. Men i morron ska jag klippa av en bit av det, försöker nog behålla så mycket som det går men det är hyffsat tjorvigt! Jag hoppas verkligen att den här frisörsalongen är lite bättre än den jag råkat välja de senaste gångerna jag klippt mig. Jag vill helst slippa små rökiga dagenefter-händer i min lugg.

…men jag är ju ganska glad ändå, det är ju fredag.
Försöker spara lite vin till emil som är å tränar…
Sen blir det nog dålig amerikansk film som man
kan vila ögonen på, men betoning på vila.

3 thoughts on “oklippt

Kommentera

