inget konstigt alls.

Tidigt i morse åkte Emil till Skellefteå, han ska presentera sitt ex-jobb i Luleå. Men han blir borta lite mer än en vecka och så har vi lyckats tajma in att när han planerar att komma tillbaka så åker jag till sthlm över helgen. Det var ett tag sen vi var ifrån varandra två veckor. Nuförtiden har jag ju blivit så grymt bortskämd, Emil lagar massa god mat och allt är klart när jag kommer hem efter jobbet. Nu vet jag inte riktig vad jag ska ta mig till. Eller rättare sagt vet jag exakt vad jag ska ta mig till, blodpudding och fiskbullar står på inhandlingslappen.

Jag har försökt göra Emil beredd på alla snö som fortfarande ligger kvar i sweetskellhell. Det var nåt i hEst-väg!

I södra sverige har som specialpris på baden-baden.

Systers katt Ozzy är glad trots all snö =)

Lite pyssel på Älvsbacka. Inget konstigt alls!

3 thoughts on “inget konstigt alls.

  1. Förslag till inhandlingslistan: knäckebröd och makrill i tomatsås. Det är lättlagat, och väldigt gott.
    Men, gillar du verkligen fiskbullar? Eller är det bara för att det är lättlagat?

Kommentera

