Var är Scar?

Det känns som att hela den här måndagen har gått åt till att irritera mig på den där jävla filmen som jag såg i fredags. Jag kan inte sluta tänka på den där smilfinken till unge och hela hans smiliga familj.

Jag kan inte hitta någon annan sensmoral i den här historien än att om du är svart så måste du ha en vit, kristen hand som leder sig rätt här i livet. Blaaah!!

Kanske som en fin dokumentär hade den där historien fått liv. Nu är det flatline genom hela filmen. Inga toppar och dalar. Dock väldigt glatt heeel tiden. Det finns ingen Disneyfilm som är så här pass slätstruken. Var är Scar lixom!?

Sen får jag höra att Sandra Bullock har fått en Oscar för hennes roll. Waaaa! Det kanske är hennes bästa roll tyvärr säger det ju i princip ingenting. Förmodligen är hon på utgående och hon måste ju få en Oscar innan det är för sent.

Jag vet inte när jag ska sluta vara upprörd över den här filmen. Den var så dålig att jag inte ens kunde somna till den.

+ att jag inte riktigt vet vad som är mest irriterande, filmen i sig eller att det inte verkar vara nån annan som delar mitt hat!

2 thoughts on “Var är Scar?

Kommentera

