Cykelglädje.

Emil köpte en cykel förra sommaren. Knölig cykelkorg och ett styre som är för nära kroppen. Jag trodde den var borta vi bor ju trots allt mitt i stan. Jag har varit å pillat på en cykel ett tag nu och sen hittade jag en nyckel hemma och pang. Nyckeln passade. Jag hade glömt hur mycket jag älskar att cykla. Jag behövde inte ens pumpa däcken!

Däremot visste jag inte åt vilket håll jag skulle cykla. Tannefors var inte rätt svar iaf. Förr i världen cyklade jag ju överallt i typ alla väder. Nu jävlar ska det cyklas. Nästa gång blir det ett annat håll. Vinden i luggen och tankarna bara flyger fram utan att fastna och gnaga.

För övrigt så letar jag efter ett ord som betyder ungkarlslya fast det är en tjej. Jag är ju gräsänka, har varit det i en vecka. Jag äter lite va fan som helst lite när som helst, var som helst.

Man kan cykla omkring och ta bilder på roliga skyltar och kludd.

obs! bilden är från i somras.

kludd.

3 thoughts on “Cykelglädje.

  1. Vad tur att cykeln kan sprida glädje får skicka ett tack till Andriy som fixade affären. Och som tjejs motsvarighet till ungkarlslya så nominerar jag ordet ungmölya, alternativt ungbrudsbostad.

Kommentera

