hej stockholm

Hej är det nån stockholmare som läser min blogg?
Jag ska spendera helgen i vår huvudstad fredag-söndag. Nu behöver jag lite tips om vad man kan roa sig med. Jag ska kolla Last Bounce på lördag i globen det ska bli hur kul som helst. Nån konstutställning som är spännande? Eller bara nåt soft ställe att hänga på….

En gång i sthlm träffade dom här sköna lirarna.

Jag ska hälsa på den här filuren det var längesen jag hälsade på cäm. Vi brukar mäta storleken på våra skallar..få se vem som vinner den här gången.

5 thoughts on “hej stockholm

  1. Jag vet inte alls vad som händer i helgen i Sthlm, mer än att jag jobbar hela helgen och måste packa ihop mina sista prylar till Victor. Flyttlasset går på tisdag!

  2. Mannes idé lät supermysig, hoppas på fint väder isf! Själv har jag inte så mkt förslag förutom att gå runt på stan och mysa – Stockholm har en särskild känsla som man kan få vart man än befinnes sig när man är där🙂

Kommentera

