mjölktänder och lösenord.

Var skriver man upp alla sina hemliga lösenord nu förtiden? Det var bättre förr när man hade dagbok med lås. Och gömde nyckeln i burken med sina tappade mjölktänder.

Jag försöker vara så smart med mina lösenord. Så hemliga att jag inte ens kommer ihåg dem själv. Alla lösenord är snarlika varandra, det skiljer bara nåt tecken.

I morron blir det att köpa en dagbok med lås. Vad tror ni? Hästar eller katter? Iofs vet jag inte riktigt vad jag ska gömma nyckeln, har ju ingen burk med tänder i.

Det var bättre förr. Tänderna var vitare också.

One thought on “mjölktänder och lösenord.

Kommentera

