Sömnproblem

Jag blir lite rädd för mig själv när jag kan tvärsomna. I dag när jag var hem å käkade lunch satt jag å kolla på ett family guy avsnitt. Jag sitter rakt upp och ner på min köksstol och sen pang! så blir det svart. Sjukt trött. Å inte gör jag nåt ansträngande på dagarna. Jag sitter å tittar rakt fram. Skrattar artigt när det behövs (och skrattar hjärtligt när tillfälle ges) och knapprar på min dator.

Undra om jag har  brist på nåt. Sömn? Mörker? Det är så galet ljust i lägenheten. Planen för i kväll är att gå å lägga sig i tid. Det svåra är att veta när ”i tid” är. Inte nu…men nu?

Snart kommer det bilder på grisfoster i formalin, schlagerrävar och exklusiva bilder från schlagerlabbet…så håll ut!

3 thoughts on “Sömnproblem

  1. Ett tips är att antingen äta lunch sittandes på golvet eller mitt i sängen, så att du iaf inte slår dig på kuppen om du somnar. Och så får du bara äta torra små saker så du inte drunknar i tomatsoppa eller nåt sånt flytande farligt.

Kommentera

