musproblem

Visst det där äpplet har snygga prylar men när det kommer till mössen så är de helt värdelösa! Just nu har jag är jävlafittmus, trådlös och tung som en sten. Den gillar bara att scrolla uppåt. Och på nått sätt lite hal och oskön.

Jag måste skaffa mig en ny vän! Kollade på teknikmagasinet efter en trådbunden mus. Iofs så måste man ju in i butiken å taffsa lite på den innan man slår till men man kan ju kolla runt lite. Hursomhaver så vet jag inte riktigt vad jag sökte på…

Trådlös/hårlös mus ?

lägst ner i listan hittade jag  veet pre epilation comfort spray,
för ökad komfort vid epilering.

3 thoughts on “musproblem

Kommentera

