snart packad

Hej!

Nu drar jag snart till Borlänge och Peace & Love. Än så länge har jag lagt ner min tandborste i väskan. Hade väl planerat att ta med mig nåt mer. Ska ut å snurra på stan ett tag, överst på listan står gaffa. Det jag ser fram emot mest i musikväg är Vitalic som spelar på torsdag. Men annars så hoppas jag på att Robyn är värd å se. Vampire Weekend vill jag också glutta på.

Igår trilla det in en tröja genom brevinkastet. Och inte vilken tischa som helst. Glesbygd’n spelar också på P&L men jag har redan sett dem två gången så jag måste-måste inte kolla (Och jag tänkte kanske inte ta med tröjan heller).

Det tråkiga är ju att Emil inte kan följa med. Jag vet att han gärna hade velat se Vitalic också =/

3 thoughts on “snart packad

Kommentera

