semester!

Nu har jag haft semester i drygt en vecka. Det är underbart och rastlöst. Vad gör man när man är ledig? Iofs har jag redan hunnit varit på festival i Borlänge men det kan jag återkomma med senare. Även om det är rastlöst så är det svårt att få saker gjorda som t.ex att ladda in alla bilder.

Men i övrigt är semestern planerade in i minsta detalj. Det är både skrämmande och skönt.

En liten lista över sommaren 20tio
• Peace & Love
• Ett otäckt hål av ingenting & rosé
• Gotland med familjen (mitt hjärta tar ett skutt när jag tänker på det,
ska vi vara på samma ställe alla tillsammans?)
• Glida runt i Linkan
• Hemlandet
• Sluta vara ungdom
• Trästocksfestivalen
• Pusta ut i Linkan innan jobbet börjar om

2 thoughts on “semester!

  1. Det verkar ju vara en finfin semesterlista! Födelsedagen din får vi fira loss när semestern är slut och vi är linköpingssamlade igen.

    Får du spelet på linkan-glidet får du gärna komma o hälsa på ute på vårt landställe. Det innehåller bland annat: Pagokyl fylld med vin&öl, badplats&brygga 150 meter nerför kullen, roddbåt, Ångbåtsbrygga&Ångbåt som varje dag åker ToR Mariefred, och man kan även hoppa av i Taxinge och äta på Kakslottet som har sjukt många&stora bakverk.🙂

Kommentera

