Uppdaterad

Ni har väl inte missat att Mió finns med i min länklista. Luleås  bästa frisör och en härlig blogg dessutom. Jag har även lagt till Maria Rogersdotters blogg, vet inte riktigt varför men jag gillar den. Hon är marknadskoordinator för Bik Bok och skriver lite om ditt och datt. Evelina har även pimpa till sin blogg, kolla in den vettja!

Har ni några bloggtips? Ge mig =)

Den fina bilden längs upp är en present från min allra käraste syster. Det är en väggbonad som jag fick för säkert 3 år sedan. Somrig och fin!

2 thoughts on “Uppdaterad

  1. Haha. Såg precis att du har ”Anna Ritar” i din blogglista. Hon är ju helt underbar, jag klickar in mig på hennes blogg dagligen.🙂

Kommentera

