trailer trash pink

Dagens nagellack: trailer trash pink

Jag gav mig själv en present idag. Pedikyr & manikyr på en salong här i Linköping. Har aldrig tidigare varit på pedikyr och det var riktigt najs. Ett litet minus var massagefåtöljen, inte särskilt avslappnande när fläsket dallrar så där. Jag sneglade lite på tanten bredvid, dubbelhakorna fladdrade ohämmat.

Det första jag fick göra var att välja ett nagellack, herreminge vad många olika det fanns. Hade hoppats på att få välja mellan typ 5st, nu blev det värre än när jag ska välja yoghurt på hemköp. Tillslut tog jag ett galet rosametallic lack. Usch så fint.

Kommentera

