prestation

Jag är inte så nöjd med min prestation när det gäller träningen. Och särskilt inte nu under sommar. Mitt mål med träningen är lite svävande, kanske få lite mer muskler och bättre kondition. Orka mer och inte vara så trött. Vågen får säga vad den vill, föresten så verkar den ha stannat. Jag går varken upp eller ner i vikt.

Ok jag är inte stolt över mig själv. Så jag tänkte  att jag kan vara stolt över någon annans prestation. I dag var jag på ett träningspass, det var ett tag sen men det var bara välbekanta ansiktet på passet. Känner igen men känner ingen. I feel again you.

Så vem vill jag vara stolt över? Jo en tjej som tror verkligen har gett sig fan på att gå ner i vikt. Det har gått sakta men säkert. Och inte rasa i vikt med någon töntig pulverdiet som ändå ingen kan hålla mer än i ett halvår. Det var ett tag sedan jag såg henne och nu märkte jag verkligen hennes framsteg. Jag är så glad för hennes skull. Hon ser ut att må bra!

Jag hoppas verkligen att jag har rätt och att hon känner sig sjuktnöjd med sig själv.

2 thoughts on “prestation

  1. Pulverdieter är dumma. Man rasar i vikt, men så fort man börjar äta fast föda igen så går man upp till det vanliga. Att äta riktig mat, men med måtta, och varierad kost är nog den bästa dieten🙂

    Själv har man en vin-last. Vin är för gott för att sluta med =)

Kommentera

