Kvällen före dagen efter.

Ni kommer säkert ihåg att jag skrev om  den där dagen som jag skulle försöka åka tåg från Linköping till mitt Norrland. Preciiiis… då jag åt frukost klockan 20.00 på centralstationen i sthlm.

Jag vet att många undrar hur det kunde gå så illa. Och jag lovar jag är lika frågade som er. Jag skulle ju bara ta ett glas vin (fanta/rosé) med en vän. Nu har jag tömt kameran på bilder och här är bildbeviset från den kvällen:

19 juli • 23.10 En jävla igelkott. Det finna inga andra bilder från denna kväll. Konspirationsteorierna växer till ett ohanterbart svart moln, vem var den taggiga killen och vad stoppade han i mitt vin?

4 thoughts on “Kvällen före dagen efter.

      • Vi satt ute på gården och fikade tillsammans med Richardsons (tror att det var de) när en liten gullig kotte kom kilande. Alla drog upp fötterna och några småskrek, alla utom – Rikard. Han sa att kottar behöver man inte alls vara rädd för, de gör ingenting. Men vips så bet kotten Rikard i tån!

Kommentera

