nästa vecka blir bättre + Gotland

Hela den här veckan har känns så sne. Varje dag som en måndag eller ännu värre en tisdag =/ Vet inte riktigt varför, har inget å vara sne över. Det kanske är för att ljuset håller på att försvinna. Men höstmörkret har jag ju egentligen ingenting emot. Nästa vecka kommer bli bättre, har jag bestämt reda nu. Massa kul som händer får finbesök från sthlm och så är det ”lilla svarta” -festen. Om du är i krokarna så är det bara å dra på sig något litet svart och titta förbi =)

• • • • • • • • •

Förövrigt har jag kommit på att det är livsfarligt med semester. Hade min första ”riktiga” semester detta år och nu längtar jag bara tillbaka dit. Jag har ju inte skrivit något om Gotland och vår fina vecka där med min familj. Jag slänger upp några bilder så kanske ni förstår hur underbart vi hade det.

Vi bodde i Katthammarsvik i Borgvik eller hur man nu säger det där rätt?!
Ett supermysigt pensionat, vi hade två olika små hus.

Vår badbrygga…

…med badbrudar!

Rosiga kinder och med solsken i blick. Mina älskade syskon som jag träffar allt för sällan! Vi lånade ett litet lusthus för att äta middag i. Rökta räkor och rökt lax från rökeriet just bakom knuten. Helt magiskt gott, hade aldrig testat rökta räkor tidigare!

Alla samlade! Tack mamma!

Ett skutt för sommaren! En mygga fick också vara med.

Rökeriet var även en restaurang där vi kunde sitta hur länge vi ville.

Emil visar det senaste modet på Gotland.

One thought on “nästa vecka blir bättre + Gotland

Kommentera

