strechin’ on my own

Ni vet att jag har surrat om att börja dansa balett. Jag anmälde mig för några veckor sedan men jag har inte hört nåt. Hörde bara att det var väldigt många om hade sökt…så jag kom nog inte med =/ Så jag får dansa hemma i stället. Spotifya lite pianomusik och göra lite pliéer. I keep strechin’ on my own.

Sen hoppas jag att ni inte har missat Miós valspecial på hans blogg. Klicka nedan för att komma till utvärderingen av alla partiledare.
(Klicka på rubrikerna för att komma till själva inläggen).

Kommentera

