ett litet steg närmare

Man kan tro att jag är en synmästare när man kollar i mitt nya pass. Frågan är om jag kommer få komma med flyget till Stansted med min röntgenblick. Bäst att öva på min nya look så jag vet hur jag ska se ut när se öppnar mitt pass. Jag kan ju säga att det här är bilden från tredje försöket hos polisen. Första bilden kollade jag upp i luggen och andra blundade jag, hon bakom disken tyckte det såg för flummigt ut så jag fick ett tredje försök. Och så blev det så här. Mina ögonvitor är inte heller att leka med. Undra om de gjort nåt med bilden i efterhand….

Hursom helst så är jag lite närmare mitt nyårslöfte. Om du har några Londontips så tar jag mer än gärna emot dem. Det kan vara vad som helst, nån bra restaurang, café, museum, konstutställning eller du kanske vet nåt som man ska akta sig för.

One thought on “ett litet steg närmare

Kommentera

