Sportbyxa

Jag har köpt mig ett par långa sportbyxor att gympa i. Jag har aldrig haft så smala braxor med sömmar på smickrande ställen och med en dragkedja superoskönt i svanken. De är nog tänkt att man ska springa i dem. När jag drog på mig dem och gick till gymmet så blev jag så upphetsad att jag nästan hade tänkt börja springa. Det var som att byxorna krävde det av mig.

Men jag hade sansade mig och fråga mig själv: Vors nagers brinn he? Svaret var ju uppenbart: Int brinn he nagerst. Springa gör man om man har bråttom eller är jagad av hundar.

Byxorna fungerade fint på pump, imorron ska jag se om de pallar stripaerobic + bodytoning. Jag hoppas att jag kan stå emot springkänslan även om sportbyxorna frestar mig!

Int brinn he!

4 thoughts on “Sportbyxa

Kommentera

