länken till framtiden?

Jag köpte en nattskjorta i helgen. Däremot så har jag den mer som en morron och kvälls-skjorta. Vem har egentligen frivilligt på sig kläder när man ska sova? Efter fredagens japanafton studsade jag långsamt upp och tog en premiärtur med morronskjortan. Emil hasade ur slafen lite senare och vi käkade frukost. Emil påpekade att jag hade en rödvinsfläck på ett olyckligt ställe, eller hade jag börjat laktera vin?

Tanken var hisnande. Blickade ut genom fönstret och började fundera på om min kropp möjligtvis var länken till framtiden. Aldrig sjuk och kan producera rödvin.

Eller så hade jag på nåt sätt flaxat omkring för yvigt när jag försökte röja upp efter sushiorgien…

Jag vill hemskt gärna var länken till framtiden.

4 thoughts on “länken till framtiden?

  1. haha, ja visst såg den supersmarrig ut! tyvärr var det inte denna soppan som bjöds (skämmes på mig som glömde fota och fick sno en annan musselsoppebild). men den påminner jättemycket om bilden och såg lika fantastisk ut med fina musslor i skal och dekorerad med persiljekvist. och jag lovar att den var helt makalös! kram på dig

Kommentera

