istället för potatis

Nu går skam på torra land. En måltid utan potatis hade jag tänkt inmundiga den jävla tisdag. På Ågatan 4 testar vi i dag:

gogreen, mathavre mix. Karl Johan svamp, morot, vitlök & persilja

 

•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-

Nja nog gick det ner. Men nästa gång blir det vanligt matvete och dra i egna prylar och buljong. Den grillade kyckligen var också helt ok, men jag kan inte undvika att tänka på ett litet barn när man tar ut den ur påsen. Ett grillat barn! Mira gillade kycklingen, hon ligger nu å jäser…

4 thoughts on “istället för potatis

  1. ja huja eget matvete kokat med buljong och eget gotta i slår färdigt med miljardlängder. Jag gillade färdiggrillad kyckling förut men nu har jag slutat gilla’t. Jag gillar inte ben. Ben är jobbigt som fan.

  2. Och det är ännu otäckare med en ogrillad kyckling…ännu mer likt ett litet barnlik.
    Är du verkligen utan nagellack, eller är det bara som det ser ut på fotot?

Kommentera

