favoriter

Nu tänkte jag dela med mig av två av mina favoriter i badrumsskåpet:

Lumene, Instant serum. Super härlig gojja som man använder
innan sin dagkräm eller enbart som den är. Känner mig helt
fräschör å fin men att kalla det magic drops är kanske att ta i!

Lush, Lip scrub. Om du gillar rött vin lika mycket som jag gör
så måste du skaffa en sån här skrubb. För en nackdel med det
fina röda vinet är att det gärna stannar kvar på din läpp. En
liten dutt och så skrubbar man och känns så det lite mintigt och skönt.

Vad har du för favoriter i ditt badrumsskåp?

3 thoughts on “favoriter

Kommentera

