svettiga planer

Förra veckan blev det typ noll träning. Pga. anledning. Så den kommande veckan (börjar i dag söndag: 17.00 Salsa-aerobic) längtar jag till att riktigt få svetta upp mig, för ingen anledning alls. Det bästa skulle vara om jag fick svetta upp mig av en riktigt anledning. Lyfta skittunga stenar, bygga ett staket, rasta en stor ivrig hund – göra nån nytta helt enkelt. För visst känns det ibland lite konstigt att gå in i ett litet rum med speglar och stå där å stånka och stöna och när man är klar har man åstadkommit noll. Inte ett enda liten stenmur.

Men jag har iaf satt upp ett träningsschema, som egentligen inte alls är svårt att hålla. Det enda som är en utmaning är Lördag, det brukar vara lite segt att hasa sig upp. Men det är ett passa som jag aldrig har varit på tidigare så det är lite intressant.

3 thoughts on “svettiga planer

  1. Oj oj, flitig som en myra!
    Själv har jag svettats av en anledning – har kånkat och eldat upp världens största hög björkris efter bjässebjörken vi fällde förra helgen. Att jag är genomförkyld var inte en giltig anledning att fixa-på-tomten-strejka tyckte föräldrarna.

    • åh riktigt jobb, härligt!

      men du det är ju bara att du hänger på min träningsvecka =) Och om du känner dig hängig och förkyld så kan jag rekommendera rött vin och b-vitamin i brustablettform!

  2. Du är väl medveten om att det är Nalledagen på onsdag? Men du kanske kan klämma in det efter stepen. Eller du kanske inte har någon nalle att fira? Vi har tänkt fira tillsammans med Nalle, Ralf, Pricken, Bajsbrun och Blacknose. En kvällspromenad med fikakorg. Om vädret tillåter (nallar är inte bra att ha i regn).

Kommentera

