summering

Ja då var min träningsvecka slut. Och hur gick det då? Så där kan jag ju säga..
På tisdag skulle vi kolla lägenhet så då bidde det ingen träning, istället blev det en promenad längs Stångån. Skrämmande mörkt och helt stilla vatten, usch. Onsdag blev det inte step utan jag härjade omkring på gymmet, tror det blev världshistoriens mest ineffektiva pass. Lördagsutmaning – core on ball blev det inget av. Stängde av väckarklockan och försov mig. När jag klev upp kändes det som att jag hade doppat huvudet lite för långt ner i paljettburken.

Så går det när man hojtar om att man ska träna hela veckan. Jag får väl vara glad över de 3 + 1/2 pass som jag faktiskt tränade.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

I dag blir det homestaging, jazzfestival och sen smäller det till.
Pang! Så blir det halloween.

Kommentera

