nytt i hyllan

Det är lätt att falla för förpackningar som har fina mönster. Det gjorde jag nyss,
Garants Rabarber Vanilj-te stod där helt söt i hyllan och gjorde sig till. Väl hemma
i tekoppen så var det tyvärr ingen större hit. Lite blaskigt så där.

Med smak av kotte. Jag testade Marabous Vintervit förra veckan.
Jag hade för mig att jag gillade vit choklad men nu är jag inte så säker på det längre.
Maxad förpackning med guldomslag, lite som Kalle i Chokladfabriken.
Tokigt söt och det räcker gott och väl med en ruta. Jag tror jag gillar vit choklad
i efterrätter som är lite syrliga för att äta så här blir lite over the top som vi brukar säga.

Kommentera

